sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Nyt on coolia

Nyt on todella coolia. Meitsi köpöttelee mopon kans ku vanha tekijä.
Lääkityksen muuttamisen jälkeen oon kävelly vajaan parin viikon aikana varmasti enempi, ku koko alkuvuonna yhteensä. Aika nousujohteista on ollu, ja eilen kävelin 2.2km Sannan luo. Kuvaavaa on, että oon aikonu siitä asti ku muuttivat Toivoniemeen reilu vuosi sitte, kävellä sinne. En oo jaksanu. Aikaa meni eilen reilu tunti, ja istuskelin välillä, ja otin iisisti. Oli se kuitenki semmonen suoritus, että tämänpäiväinen äänestysreissu vajaan kilsan päähän tuntu melko raskaalta. Ihanaa on kuitenki liikkua vähän kauempana ku omassa korttelissa.
Kuvituksena onki muuan kuva eiliseltä reissulta.




Kevään myötä eteen tuli takkiongelma. Mulla ei oo sopivaa kevättakkia. Oon ollu ulkona toppatakki päällä, ja se on jo ihan liikaa. Hiki valuu. En millään raskis ostaa uusia isompia vaatteita, ku oon täysin vakuuttunu siitä, että ku joskus hamassa tulevaisuudessa saan siirron, lähtee myös nänä n.10 pd-hoidon tuomaa kiloa. Sitte kaikki jää isoiksi. Vaan ku ei kai sitä voi pienissäkään hillua.

Maha on rauhottunu, ainaki toistaseksi. Nyt on neljäs päivä ilman Lopexia, ja maha on pysyny hyvänä. Kop kop kop, ettei vaan nyt menis sekasin. Tuli aika sinne vatsan tähystykseen ja se ois ei ens, vaan seuraavalla viikolla. Jos maha on edelleen rauhallinen, perun sen ajan. Josko se sitteki ois vaan jotai väliaikasta, joka meni jo. Tuli myös ajat pissarakon tähystykseen ja virtsateiden eli alavatsan ultraan. Se pitää käyä, jos verta vuotaaki esim. siirteestä. Tai vuosi, eihän sitä oo enää tullu. En halua yhtään ylimäärästä tutkimusta, missä mennään ihon alle. Ei yhtään ylimäärästä ronkkimistä, kiitos.




Mieli on piristyny ihan reippaasti viime aikoina. Syynä siihen on tuo kohtentunu liikuntakyky. On mukavaa, ku voi hakia jotai tavis ruokaa tavis kaupasta, eikä tuosta naapurikaupasta vaan. Oon käyny muutaman kerran kaupungilla syömässä, ja tänään käytiin Sannan kans vaalikahvilla, ku olin käyny äänestään.
Viikolla käytiin Marjon kans otattaan passikuvat, eli kesän lomareissun eka vaihe on polkastu käyntiin. Teki mieli sanoa, että voitko photosopata posket vähän kapiammiksi. Posket ku on niinku hamsterilla. Tiistaina käyään viimein hakeen se kolmipyörä mulle uimahallilta. Nyt oon varma siitä, että jaksan sen ite polkia kotia. Aiemmin en oo ollu läheskään varma asiasta. Mukavaa, ja sitte reviiri laajenee taas vähän etäämmälle. Muutenki pientä projektia pukkaa, ku meinattiin osallistua Siivouspäivä-tapahtumaan.




Tässäpä nyt vähän viimeaikasia kuulumisia.. Palataan asiaan taas jonaki päivänä. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti