lauantai 1. marraskuuta 2014

Ihmiskoe vol.5454

Terkkuja laboratoriosta! Oon alistanu itteni jällen kerrran ihmiskokeille. Pd-polilla nimittäin muutettiin hoito-ohjelmaa. Entisen 1800ml x5 kierrosta sijaan, kone pyörittää nykyään 1700ml x7 kierrosta. Muutos sai alkunsa siitä, ku valitin, että tuo 1800ml ja poisto päälle, eli reilu 2000ml, on nii iso määrä, että mun mahanahka ei kestä sitä. Öisin ei oo kiva herätä siihen, että maha on täpötäynnä eikä oikein mitenkään oo hyvä olla. Myös pienonen painon nousu oli yks syy, että kierrolsia lisättiin. Lisäksi lääkäri kirjotti reseptin vahvoille nesteille, että voin tarvittaessa käyttää niitä, jotta nestettä poistuu enempi.
Oon nyt siis juonu enempi ja vähempi, käyttäny keskivahvaa ja vahvaa nestettä, ja seuraillu mitä verenpaineet sanoo ja miten nestettä poistuu. Ainut järkevä huomio mitä oon tehny, on se, että mikään neste ei vedä kroppaa liian kuivaksi. Se onki hyvä, mnii ei tuu niitä järettömiä huimauskohtauksia. Paineet pysyy hyvin normaalirajoissa, jos ei oo ylimäärästä nestettä.




Siinäpä ne viimeaikaset sitte oliki. Rauhallista on ollu, ja vieraita on käyny parina iltana tällä viikolla.
Mukavaa on, että erän mun ystävä nuoruudesajoilta, johon oon tutustunu sairaalassa, käy usiasti iltasella kahvilla täällä. Hällä lapsi kulkee harrastamassa täällä ja hän tullee siksi aikaa tänne kahville. Joristaan niitä ja näitä. Lisäksi siinä on vähän sellasta vertaistukitunnelmaaki, ku on sama perussairaus. Ja kiva on toki kuulla ihan muitaki asioita, ku näitä sairastelujuttuja, nitä saan miettiä itekseni ihan riittävästi.
Naapurin tytöt kävi pelottelemassa mua halloween-asuineen. Ihan ekana ei tullu mieleen, että miekka viuhuu, ku menin aukaseen ovia. Mukava ylläri se kuitenki oli.
Ens viikolla makuuhuone saa ihan uuden ilmeen. Saatanpa laittaa valokuvanki, siitä tulee nimittäin aika paljo hienompi ku se edellinen kuva, jonka postasin muistaakseni helmikuussa.

Hyvää pyhäinmiestenpäivää, kekriä ja halloweenia, ihan sitä miten sen kukanenki haluaa viettää. Moikka!



2 kommenttia:

  1. Meinaakko, että hiirulaisilta loppuis hommat? Hauska kuva tuo, enivei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälä on kyllä enempi ihmiskokeista gyötyä, ja hiirulaiset saa rellestää ihan omiaan.

      Poista